zondag 8 juli 2012

Weg-jutter!

Twee pakjes sigaretten, een tangetje, een leren damestasje met lipgloss, oorbellen en lippenbalsem. Dit zijn een paar dingen, die ik deze reis al langs de weg gevonden heb. Gisteren had ik mijn grootste vondst: een IPhone! Ik dacht dat ie kapot was en schrok toen vanuit mijn stuurtas mijn eigen telefoondeuntje rinkelde. Maar nee hoor, het was Daphne, die al vele keren haar man getracht had te bellen (zag ik later)). Daphne was in San Francisco en ze zou later weer contact opnemen, om uit te zoeken waar ik was. De batterij was bijna leeg en net toen ik Daphne's nummer wilde noteren, zodat ik haar kon Whatsappen, belde her husband met de telefoon van Leila. Aan het fotootje te zien hun dochter. Om een lang verhaal kort te maken. The husband kwam ons achterop gereden en ik kreeg een beloning van 20 dollar and a lot of appreciations!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten