zondag 1 juli 2012

Een week in California!

Lekker glaasje rose en broodje pindakaas (als toilettas gebruik ik altijd plastic tas, dit jaar is ie van Schmidt Vis)
Vandaag denk ik de hele dag aan mijn lieve ex-collega's van de Augustinusschool. Toen bij ons de dag nog moest beginnen (het is hier 9 uur vroeger) hebben zij al een heftige, zeer emotionele begrafenis achter de rug van de moeder van een meisje uit groep 6, die afgelopen vrijdag in de school is neergestoken . Woensdag voordat wij vertrokken, ben ik naar de afscheidsreceptie van Herman geweest. Ik had eigenlijk geen tijd, ik moest nog evaluatieverslagen schrijven, maar ben toch maar gegaan. Met Marlies en Marga nog uit eten geweest. Vreselijk wat zij nu de laatste zware schoolweken ook nog mee moeten maken. Hier gaat alles goed. De eerste 450 km hebben we in de benen. Langzaamaan komen we in het fiets- en campeerritme. Alles even relaxed (behalve dat Blogger is veranderd, daarom lopen berichten wat door elkaar))!
pelikanen duiken naar vis

1 opmerking:

  1. Hoi Peter en Annelies,
    Via mail bbbq op je blog gekomen, ik ga vaker kijken hoor. Wat fijn dat jullie op de fiets zitten en er zijn zoveel meer mooie plekken daar geniet ervan.
    Karin en de mannen

    BeantwoordenVerwijderen