zondag 12 augustus 2012

Weer thuis!

Na een goeie vlucht en snel bemachtigen van onze bagage en in elkaar zetten van de fietsen willen we met de trein naar Rotterdam! Melanie wilde ons komen halen, maar dit lijkt ons wat gemakkelijker. Eerst nog even op Schiphol een Starbucks koffie om onze korte nacht te compenseren, die we met onze laatste dollars kunnen betalen. Maar shit happens, vooral bij de NS. Er is een wisselstoring tussen Leiden en Den Haag en wij mogen tegen normaal tarief met de Fyra mee, maar onze fietsen niet. Dat doen wij dus mooi niet en we worden van het kastje naar de muur gestuurd (wat een klotebaan als je NS-medewerker bent). Via Utrecht, er rijdt weer een trein of toch niet? Enfin, vele uren later zijn we dan toch op het station in Rotterdam, waar mijn overbuuf Hillie me toegilt. De Chinees is nog open en volgegeten, moe en zeer voldaan slapen we een gat in de volgende dag!
Werk aan de winkel. Peeetje haalt al het onkruid uit mijn wilde tuin (met inmiddels ook een vijver) en ik doe allerlei andere HKK-tjes (Huishoudelijke K*t Karweitjes)!

Weer thuis van alle hoge bergen
na 't zware trappen, ied're top. 
Willen we 's avonds moe gaan slapen
maar ook hier: wéér trappen op!
(Peeetje)



Nu zijn we in Oostvoorne. Wat een feest! Zon, zee (een nieuw strand, Maasvlakte 2), zoveel groen,  zwemmen in Oostvoornse meer en een gevulde koelkast (dank je wel lieve Melanie). We kunnen nu na twee dagen weer lopen in Pééétjes wilde tuin. Heel langzaamaan komen we in een normaal ritme. Ruimte om tijd te maken voor mijn andere passie: lesgeven in mijn eigen Remedial Teaching praktijk. Ik upgrade mijn LinkedIn account en maak een nieuw twitteraccount aan. @Annefiets gaat nu ook twitteren als @RTAvdLouw.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten