woensdag 1 augustus 2012

Longing for Rotterdam?

Portland doet ons aan Rotterdam denken. Er is zelfs een hefbrug. We zien veel fietsers en vintage winkels. Peeetje zegt altijd: "Wat je thuis laat, is mooi meegenomen." Dus...........ik koop helemaal niks. Ik kan echt niet met oude kastjes, kleren, schoenen en andere zooi aan de haal gaan. Ik zie zelfs een stuk van het wandmeubel van mijn ouders. Wat was mijn moeder trots toen haar oude dressoir de deur uitging en het wandmeubel in haar kamer stond. Toen ze overleed konden we het aan de straatstenen niet kwijt en nu betaal je er een vermogen voor! In Nederland zag ik het pas op een website en hier staat het voor best veel dollars in The Vintage Pink (en wat zou ik het graag willen hebben in mijn huisje in Happy Village (Blijdorp) in Rotjeknor.
We worden in Milwaukie gastvrij onthaald door Gerda en Allen, die we twee jaar geleden ontmoet hebben op The Kathy Trail in Missouri. Gerda (original from Zwitserland) begeleidt ons de stad uit, langs de rivier. Again we have a lot of fun! Thank you so much Gerda and Allen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten