woensdag 21 april 2010

Kicken!

Nu meer dan 1000 km gefietst. Het blijft kicken. The Land Between the Lakes Trace was awesome! En op de camping Hillman Ferry was niemand. Toen ik heel achteloos vroeg of ze ook bier verkochten in het kleine winkeltje, because after a whole day of cycling a cold beer is the best thing you can drink, zeiden ze natuurlijk nee. Ik weet heus wel dat het in die parken een 'dry country' is, maar mijn opzet was geslaagd. Onze tent stond nog niet of het echtpaar dat de camping beheerde bracht in plastic gewikkeld 2 koude flesjes bier. Yes, eten hebben we mee de bergen over gesjouwd maar geen bier. Dat is nog even iets anders dan rijbewijs laten zien als we bij een benzinestation 2 blikjes bier kopen. No kidding. Iedereen, hoe oud ook, moet zich legitimeren als hij of zij bier koopt. Maar voor ons smaken de goedkope noodles uit de States met de zakjes misosoup, nog van de groene Passage uit Rotjeknor, nu des te beter.
Na North Carolina, Tennessee zijn we nu in Kentucky
turtles
Nederland is dichterbij dan je denkt, rood-wit-blauwe spechten en een bloemenkwekerij van een Nederlander

1 opmerking:

  1. Lief zusje,
    Mis je ons en Nederland een beetje?
    Wij jou wel.
    Ik heb een mooi lied voor jullie op mijn weblog gezet. Zie± http://www.antonia-mo.blogspot.com/
    xxx
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen