dinsdag 20 april 2010

Alles sal reg kom!

We like to be In America

mijn gescheurde zadel

bij de fietsenmaker
Hier gaat het nog steeds super. De benen worden sterker en aan één kant bruin. Vandaag 925 km op de teller. Het is gelukkig wat koeler.
Vertrouwen hebben dat het goed komt is mijn slogan en zie wat er gebeurt met mijn zadel.
Van een jongen bij van een antiek shop in Lebanon kreeg ik zadel dat hij van een heel roestig wrak moest halen. Ik hoefde niets te betalen. Nu had ik dus een reserve zadel.
In Clarksville zagen we een fietswinkel en nu heb ik weer een gloednieuw zadel. Reservezadel en kapotte zadel weggeven. Morgen fietsen we naar Kentucky (kijk ook bij Plaatsen en Afstanden (Reisverhalen) via Land Between the Lakes. Peeetjes oren voelen beter, dus... alles sal reg kom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten