vrijdag 8 juli 2011

Paalwoning aan de Donau!

We gaan weer een brug over, van Slowakije terug naar Hongarije! Voor de afwisseling slapen we in Papsziget, 25 km voor Budapest in een 'bungalow' op een camping aan de Donau! Alles is hier vergane glorie, maar wij vinden dat ontzettend mooi. Ook zijn we blij dat de Hongaren net als de Tsjechen nog geen euro's hebben (de Slowaken wel). Zo kost een forel met sla en frites in Hongarije omgerekend €4,- en in Slowakije aan euri €8,- Wie weet kom ik gelift, met een nieuwe bril en gebleekte tanden terug? Dat kan hier voor weinig geld. Of zal ik mijn door weer-en-wind (en alcohol, biertjes heb je hier van 10%) doorleefde kop maar behouden? Berichten op dit weblog geplaatst verdwijnen mailde mijn ICT-zusje Annette. Ik weet niet hoe dit kan, ik zal het vandaag trachten op te lossen. 
Van Slowakije naar Hongarije
Peeetje schrijft verhaal  (Pas op je tellen) en ik lees en drink!

Onze bungalow met uitzicht op de Donau!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten